Šta za vas znači pojam marketing? Mnogi ljudi misle da je to lična prodaja. Drugi smatraju da je marketing oglašavanje ili reklamiranje. Neki misle i da je marketing povezan sa ponudom proizvoda u prodavnicama, načinom izlaganja proizvoda i održavanjem zaliha proizvoda za buduću prodaju. Marketing zapravo obuhvata sve te aktivnosti i više od toga.
„Marketing je isuviše važan da bismo ga prepustili samo odeljenju za marketing.“
– Dejvid Pakard
U marketingu se koriste strategije komunikacije, distribucije i formiranja cena kojima se kupcima i drugim stejkholderima (zainteresovanim stranama) obezbeđuju proizvodi, usluge, ideje, vrednosti i koristi koje oni žele, u vreme i na mestu koje njima odgovara. To podrazumeva izgradnju dugoročnih, uzajamno isplativih odnosa, od kojih svi učesnici imaju koristi.
Kada se razmišlja o marketingu, neophodno je razumeti da organizacije imaju mnogo stejkholdera ili „partnera“ sa kojima su povezane, uključujući zaposlene, dobavljače, akcionare, distributere i druge.
Knjiga Marketing (MKTG) donosi najnovija teorijska saznanja iz oblasti marketinga, koja su predstavljena na zanimljiv i pristupačan način u kratkim, sveobuhvatnim poglavljima modernog dizajna. Materija je obrađena I sistematizovana u skladu sa potrebama I navikama današnjih studenata, ali i interesovanjima profesionalaca koji žele da unaprede svoje znanje. Aktuelnim, relevantnim primerima iz prakse velikih, dobro poznatih kompanija, kao što su United Colors of Bennetton, Chrysler, Bloomingdale’s, Facebook, Apple ili Reebok, ali i malih lokalnih preduzeća, slikovito i jasno je prikazan uticaj marketinga na lokalnom, nacionalnom I globalnom nivou. Takođe, u ovom najnovijem izdanju knjige Marketing posebna pažnja je posvećena menadžmentu odnosa sa potrošačima, dok ga posebno aktuelnim čine analiza marketing okruženja u uslovima krize i poglavlje posvećeno ulozi i značaju društvenih mreža u komunikaciji savremenih preduzeća.
Pismo: latinica
Povez: meki
Format: 21,5×27,5
Strana: 386
Godina: 2013
Isbn: 9788674783184