IV EVROPSKO IZDANJE NAJPOZNATIJEG SVETSKOG UDŽBENIKA IZ MARKETINGA NA SRPSKOM JEZIKU!
Ovo je prvo prevedeno izdanje vrhunskog svetskog udžbenika neophodnog za sve koji se bave marketingom. Pokriva sva osnovna područja iz savremene marketinške teorije i prakse, pa je zbog toga nezaobilazno štivo za studente, ali i stručnjake koji žele da obnove ili dopune postojeća znanja.
Knjiga „Principi marketinga“ daje sveobuhvatni uvid u tematiku na vrlo pristupačan način, sa puno primera i slučajeva iz prakse. Izuzetno dobro je grafički opremljena i aktuelna, jer autori, između ostalog, govore i o novim tendencijama u marketingu, kao što su internet poslovanje i e-trgovina, o globalnom marketingu u 21. veku, društvenoj odgovornosti, izgradnji i upravljanju globalnim markama, kao i o drugim područjima savremenog marketinga.
Teorijska pojašnjenja i iznošenje primera iz prakse poznatih svetskih kompanija daju rešenja za probleme sa kojima se svakodnevno susreću menadžeri radeći u dinamičnom području modernog marketinga.
Sadržaj knjige uključuje i strateški marketing i marketinško okruženje, ponašanje potrošača, marketinško istraživanje, segmentaciju i pozicioniranje, marketing odnosa, konkurentne strategije, kao i marketing mix sa svim njegovim delovima: proizvodom i uslugama, određivanjem cena, integrisanom marketinškom komunikacijom i upravljanjem distribucijom.
Ilustrovani primeri i studije slučajeva iz cele Evrope i sveta izneseni su tako da teme poglavlja smeštaju u kontekst i tako postaju razumljive, zanimljive i bliže studentima.
Knjiga je izvrsno grafički opremljena fotografijama u boji, oglasima, tabelama, slikama koje ilustruju i oživljavaju teme o kojima pišu autori.
Pismo: latinica
Povez: tvrdi
Format: 21×26
Godina: 2007
Izdavač: Mate
ISBN: 9788686313034