Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je reč o istraživačkom timu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom lideru koji vodi kompaniju ka ispunjenju zajedničkih ciljeva.
Efikasna komunikacija je ključna za uspeh organizacija i pojedinaca, a neefikasna komunikacija često je uzrok manjih greški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna veština – i veština koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage.
Zasnovana na principu „provereno sa studentima, odobreno od profesora“, knjiga Poslovna komunikacija (BCOM) predstavlja zanimljivo i pristupačno rešenje prilagođeno raznolikim životnim stilovima današnjih studenata i dostupno po sasvim prihvatljivoj ceni.
Napisan jezgrovito i jasno, ovaj udžbenik u mekom povezu upotpunjen je korisnim resursima za učenje i predavanje koji su zasnovani na onom što ste vi i vaši studenti istakli kao neophodno. Poslovna komunikacija (BCOM) pripada novoj generaciji tekstova o poslovnim temama koju vi i vaši studenti zajedno stvarate.
Pismo: latinica
Povez: meki
Format: 21,5×28
Strana: 321
Godina: 2015
ISBN: 9788674781333