Zbirka priča Sve je moguće istražuje čitav spektar ljudskih osećanja kroz lične drame likova koji pokušavaju da shvate sebe i druge. Iako to nije u pravom smislu reči nastavak romana Zovem se Lusi Barton, zajednička crta svih protagonista je da su u nekom trenutku svog života bili u nekakvoj vezi s Lusi i varošicom Amgaš u Ilinoisu. Između ostalih, tu su dve sestre, nekada najlepše devojke u gradu, od kojih je jedna zarad bogatog muža žrtvovala samopoštovanje, dok je druga na stranicama knjige pronašla srodnu dušu koja joj je promenila život. Vera penzionisanog školskog domara biva stavljena na probu nakon dobronamerne posete jednom samotnjaku. Odrasla ćerka žudi za majčinom ljubavlju čak i kad ode u inostranstvo kako bi je posetila i prihvatila činjenicu da joj je majka napokon srećna. Lusi Barton se kao sredovečna žena vraća posle sedamnaestogodišnjeg odsustva da poseti brata i sestru, i tada prvi put otvoreno razgovaraju o svom teškom detinjstvu i prisećaju se događaja koje su možda namerno zaboravili.
Prožeta dubokom privrženošću porodici i nadi koja se rađa iz praštanja, zbirka priča Sve je moguće samo je još jedan dokaz zašto Elizabet Straut spada među najpoštovanije i najomiljenije američke pisce.
„U očaravajućem ’nastavku’ romana Zovem se Lusi Barton, čuvena autorka se vraća u svoju rodnu varošicu na Srednjem zapadu i time pokreće čitav niz ispovesti onih koji su je poznavali, priča o traumama i dobroti, o malim i velikim ranama iz prošlosti, o sve većem jazu između onoga što jesmo i što nismo. Strautova je uvek dobra, i u tome je sve bolja.”
Vogue
„Ako vam nedostaju neodoljivo ekscentrični i potpuno realni likovi iz bestselera Zovem se Lusi Barton, dobitnice Pulicerove nagrade Elizabet Straut, sa uživanjem ćete se ponovo sresti s njima u knjizi Sve je moguće, napisanoj pametno i s mnogo duše.”
Elle
„Teško je poverovati da nam svega godinu dana nakon neverovatnog romana Zovem se Lusi Barton Elizabet Straut predstavlja još jednu jednako dobru knjigu, kojom nam ponovo pokazuje da je, što se nje tiče, sve moguće. Veličanstvena knjiga veličanstvene autorke.”
En Pačet„Nevažne tačke gledišta“, zbirka pripovedaka ili roman sačinjen od dvadeset tri priče-portreta, počiva na crno belim fotografijama nepoznatih i očito lažno imenovanih osoba, dela italijanskog fotografa Jakopa Benasija. Fotografije otvaraju vrata izmišljenim povestima o dvadeset troje junaka i njihovim sudbinama. Samo poslednja fotografija je prepoznatljiva: to je Paolo Sorentino glavom i bradom. Navodno nadahnut licima s fotografija, Paolo Sorentino, uz svoj neporecivi smisao za dočaravanje vizuelnog, slika ogromnu, višeslojnu i višeznačnu fresku savremenog, a opštevažećeg ljudskog postojanja: ta slika je bolna, dirljiva, ironična, i pre svega neverovatno duhovita. Od smeha do plača jedva je korak, kao i od ironije do ganutljivosti. Priče o prijateljstvu, ljubavi, vernosti i mržnji istovremeno su komične i tragične, često i melodrame, a neretko paranoje, opsesije i strasti. Deluju stvarno, ali ipak ih doživljavamo kao fantastične.
Čini se da se u „Nevažnim tačkama gledišta“ Paolo Sorentino pisac zabavio kao nikada dosad, i možda je ovo njegovo najuspelije književno delo. U njemu pokazuje svu raskoš darovitosti jedne renesansne ličnosti. I umesto preporuke čitaocu, poslužićemo se Sorentinovom tvrdnjom da je genije osoba u čijem društvu se svako, bez obzira na godine i obrazovanje, oseća više nego prijatno. To posebno važi za ovu knjigu.
„Paolo Sorentino nudi galeriju veoma različitih likova i njihovih života, opisujući male događaje, izbore koje valja napraviti, prepreke, naizgled nepremostive, tragične, komične, trenutke sreće i ponore bola, dotičući vešto sve boje od kojih je život satkan.“
Panorama
„Sorentino je zlatni dečak. Ispisuje rečenice od kojih čovek ne može da zaspi. Na primer: ,U tišini koja je ličila na pokolj’.“
Corriere della Sera
„Knjiga koja se ne sme propustiti. Kao, uostalom, i svaki Sorentinov film.“
SoloLibri.net
„Ono što zanima pisca i reditelja Paola Sorentina jeste čarolija ljudskog postojanja, i koliko je važno da sami sebe ne shvatamo previše ozbiljno.“
ANSA
„Različite tačke gledišta u odnosu na svet. To je ono što je važno. Možda najvažnije, jer se ne smemo zavaravati da je samo naš.“
La Stampa
Pismo: latinica
Povez: meki
Format: 14×20
Strana: 301
Godina: 2018
ISBN: 9788688335980