KAKO DA STVORITE VEĆU VREDNOST ZA SVAKI NOVČIĆ KOJI POTROŠITE!?
Marketing u javnom sektoru je ključna knjiga napisana isključivo za institucije javne vlasti. Ona nudi desetine uspešnih priča na području marketinga na osnovu iskustava ustanova svih vrsta širom sveta kako biste mogli da učinite promene u vašoj organizaciji. Jednostavno rečeno: ova knjiga vas osnažuje da izgradite ustanovu „visoke tehnologije visokog senzibiliteta“, tj. ustanovu budućnosti, i stvorite veću vrednost za svaki novčić koji potrošite.
Svetski priznati marketinški stručnjak dr Filip (Philip) Kotler i konsultantkinja za društveni marketing Nensi Li (Nancy Lee) dokazuju da je marketing više od komunikacije i da je u svojoj suštini usmeren na građane. Naučićete sve o marketinškim mehanizmima i shvatiće da oni mogu da podstaknu građansku podršku za vašu ustanovu, kao i upotrebu vaših proizvoda i usluga, da utiču na pozitivno javno ponašanje, pa čak i da povećaju prihode i snize operativne troškove. Ova knjiga nudi smislene obrasce o tome kako stvoriti snažan brend, kako prikupiti podatke od građana i kako oceniti uspešnost sopstvenih mera. Knjiga predstavlja detaljan model za razvoj marketinškog plana, objedinjujući lekcije iz čitave knjige u jedan kompaktan i efikasan marketinški plan.
OSTVARITE INOVATIVNOST, ODGOVORNOST I ZADOVOLJSTVO GRAĐANA!
• Iskoristite isprobana marketinška načela radi povećavanja nivoa saradnje, poštovanja propisa i zakona, kao i podrške građana!
• Realizujte marketinšku taktiku „4P“: optimalizujte proizvod, cenu, mesto i reklamu!
• Segmentujte svoja tržišta, budite dostupni svojim klijentima tamo gde se oni nalaze – i udovoljite im!
• Utičite na pozitivno ponašanje s 12 načela društvenog marketinga koja deluju!
Pismo: latinica
Povez: meki
Format: 15×23
Strana: 350
Godina: 2008
Izdavač: Mate
Isbn: 9788686313065