Udžbenik Marketing namenjen je učenicima 4. razreda srednjih ekonomskih i trgovinskih škola i koncipiran je prema nastavnim programima za taj predmet. Udžbenik sadrži devet poglavlja.
Prva dva poglavlja se bave osnovnim marketinškim pojmovima, kao što su marketing, tržište, potrošač, konkurencija, segmentacija itd. Treće i četvrto poglavlje se bave značajem marketinških informacija u poslovnom odlučivanju i upravljanjem marketingom i njegovim osnovnim fazama: planiranjem, implementacijom i kontrolom. Sledeća četiri poglavlja se bave osnovnim instrumentima ili alatima marketinga (proizvodom, cenom, distribucijom i promocijom), njihovom ulogom i značaju u definisanju ponude preduzeća i njihovim osnovnim karakteristikama. Poslednje, deveto poglavlje bavi se privrednom propagandom, i to kampanjom kao osnovnim instrumentom njene upotrebe, planiranjem uspešne propagande, mehanizmima delovanja propagande i metodima merenja njenih efekata.
Udžbenik je odobrilo Ministarstvo prosvete, nauke i tehnološkog razvoja rešenjem broj 650-02-302/2014-06.
Pismo: ćirilica
Povez: meki
Format: 21,5×28
Strana: 159
Isbn: 9788674782217