Knjiga Uvod u filozofiju prikazuje sve relevantne teorije područja filozofije, a njen zadatak je da sastavi uvod u filozofiju za ekonomiste na način da se podstaknu na samostalno, kreativno i kritičko mišljenje u okviru ne samo društvenih nego i humanističkih nauka. Uz pomoć knjige kod studenata se nastoji da proširie vidike pomoću kojih će moći razmišljati o ekonomiji ne samo „iznutra” nego i u širem društvenom, vrednosnom i kulturnom kontekstu, tj. „izvan”, što se čini neizostavnom sposobnošću savremenih uspešnih ekonomista, privrednika i poslovnih ljudi.
Udžbenik takođe izvrsno obrađuje oblasti poslovne etike i društvene odgovornosti, i vrlo korisno završava poslovnim slučajem u kojem se prepušta čitaocima da sami o tome otvore raspravu i donose rešenja.
Pismo: latinica
Povez: meki
Format: 16,5×23,5
Strana: 340
Godina: 2015
ISBN: 9789532462333