Knjiga je posvećena glasu kao „paradosalnoj enigmi“ u aktuelnim teorijama i praksama izvođačkih umetnosti kao što su muzika, poezija i teatar. Autorka sagledava opšte teorijske postavke glasa sa akcentom na njegovu objektnost, političnost i vezu glasa i tela, postavlja pitanja performativnosti/izvodljivosti glasa u eksperimentalnim umetničkim praksama 20. i 21. veka, i, konačno, istražuje glas u liminalnim prostorima između poezije, muzike i teatra.
Odabrane studije slučaja bave se umetnicima koji su, dolazeći iz sveta muzike, poezije, teatra, performans umetnosti, nastojali da manifestno, konceptualno i promišljeno deluju na svoje svetove umetnosti. Počevši od Artoovog Teatra okrutnosti, koji je snažno uticao na poimanje teatra u drugoj polovini 20. veka i Švitersovog kolažno-kompozitorskog rada u oblasti zvučne poezije, krug eksperimentalnih glasovnih dostignuća se širio ka Novom vokalitetu Keti Berberijan, zvučnoj poeziji Stiva Mekaferija, politički angažovanim performansima Dijamande Galas i Lori Anderson, eklektičnom vokalnom virtuozitetu Majka Patona, te glasu u postoperi Roberta Vilsona i pozorištu smeha Antonije Ber.
- Godina izdanja: 2018.
- Broj strana: 169
- Pismo: Latinica
- Povez: Meki
- Format: 24 cm
- ISBN: 9788663890732