Ovo je knjiga za pričanje.
Ona traži sagovornike koji će pitati i odgovarati na mnoga pitanja: “ko?“, “šta?“, “kako?“, “gde?“. Posebno na ono vrlo važno dečje pitanje: “A zašto?“, koje se javlja oko treće godine života. Pričanje, za razliku od prepričavanja, primorava dete da angažuje svoj vlastiti rečnik i svoje sposobnosti za građenje rečenica. U razgovoru učeći nove reči od odraslih i stavljajući ih u drugačiji kontekst, dete uči maternji jezik, razvija razumevanje, govorno pamćenje i postepeno uči da svrstava reči u pojmove, odnosno, grupiše reči prema nekoj od zajedničkih osobina.
Ovo je knjiga za razmišljanje.
U glavama trogodišnjaka je milion pitanja, milion pretpostavki, koje bi trebalo proveriti i ispitati. Kroz pitanja i odgovore dete uči da misli, uči da rešava probleme i ispituje svet oko sebe. Razvoj detetovog mišljenja u velikoj meri zavisi od njegovih jezičkih sposobnosti. Najbrži jezički razvoj imaju ona deca kojima se postavlja mnogo pitanja i ujedno im se daju opširni odgovori na njihova pitanja.
Ovo je knjiga za male i velike.
Namenjena je deci starosti od 3 do 103 godine. Trogodišnjaci i četvorogodišnjaci se upoznaju sa novim rečima i svetom oko sebe, oni malo stariji se zabavljaju pogađajući pitalice. A svi zajedno razvijaju sposobnost slušanja, razumevanja, doživljavanja i pamćenja onoga o čemu se priča.
LOGOPEDOVE PITALICE ZA PRIČALICE
1.650,00 RSD
Šifra proizvoda: LOG691908799K
Kategorije: Pedagogija, Priručnici za predavače, vaspitače i edukatore, Udžbenici
Izdavač | Udruženje Logopraktika Subotica |
---|
Dragana Dženopoljac, logoped
Danijela Rodić, logoped
ilustracije: Kresanko Viktoria
Povezani proizvodi
-30%
-30%
Društvene nauke
1.650,00 RSD
Priručnici za predavače, vaspitače i edukatore
1.100,00 RSD
-30%
Priručnici za predavače, vaspitače i edukatore
SOCIJALNOPEDAGOŠKI MOZAIK Razvoj modela potpore učenicima s problemima u ponašanju